Zoya Ziv

Som sagt blev jag inte så värst nöjd med den där rutiga designen, så då plockade jag fram Ziv från Zoyas julkollektion Ornate istället. Det är ett sånt där lack som är perfekt när man inte har så lång tid på sig att lacka om, men ändå vill ha ett helt fantastiskt lack. :) 
 
 
 
 
 
Synd att jag inte lyckades få någon bild i solljus, men som ni ser är det ju ändå som flytande guld på naglarna. Sjukt vackert. Det påminner i många avseenden om GoldenEye: samma känsla av flytande guld och liknande finish. Detta är också ett glitterlack, men täcker på bara två lager och ger detta foil-liknande resultat. Jag gillar det skarpt! Zoyas grej verkar verkligen vara sånna här fabulösa glitterlack. Se också Logan, Charla och Blaze
 
Ett varningens ord för borttagningen dock: kommer krävas antingen foliemetoden eller en del gnuggande med remover. Min dip-in från KIKO rådde inte på Ziv på egen hand. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0