Zoya Logan

Vad gör man när man har alldeles för många lack man vill prova på en gång? Man målar naglarna med en accent nail (finns det något bra uttryck för det på svenska?). Jag var sugen på Zoyas Logan, och passade på att även pröva Mint Madness från H&M på ringfingret (skriver lite mer om det i ett separat inlägg). Så här kommer bilder på Logan, i solljus till och med!
 
 
 
 
 
 
I skugga:
 
 
 
Och ja, det är precis så vackert som det ser ut på bilderna. Finishen påminner mig en hel del om Charla, känns som att den här sortens glitter-lack är Zoyas grej. :) Snyggt som tusan är det i alla fall. Täcker kanonbra på två lager och är lätt att lacka med. Den här gången får jag dock erkänna att jag var tvungen att göra en liten clean-up med aceton (ja, jag använder faktiskt aceton när jag rengör nagelbanden från överflödigt nagellack).

Kommentarer
Postat av: Sofie

Riktigt snyggt! Nästan snyggare i skuggan till och med. Alltid ett plus när vi bor i ett så mörkt land. :)

Svar: Haha ja, det kan man ju säga, usch, skönt att det håller på att bli ljusare nu :)
Honmednaglarna

2013-01-21 @ 12:53:07
URL: http://drops-of-color.blogspot.com
Postat av: anonym

Heej :) kan du göra en video när du gör manikyr??
Tacksam för svar !! :)

Svar: Du menar när jag gör en hel manikyr från grunden, med nagelvård och allt? Tror inte det går tyvärr, mitt kamerabatteri håller inte så länge. :(
Honmednaglarna

2013-01-23 @ 15:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0