OPI GoldenEye

För några veckor sedan fyllde min bror 30 år. Det var också dagen efter jag och min pojkvän kom hem från Lissabon, så jag kände mig inte så pigg på att sitta och göra någon extravagant nageldesign. Därför plockade jag istället fram ett extravagant nagellack: GoldenEye från OPI. Detta lack kommer från årets höstkollektion Skyfall, som släpptes i samband med den nya Bond-filmen, som heter just Skyfall.
 
Här kommer swatchbilderna. :)
 
 
 
 
 
 
Det är inte så uppenbart när man ser bilderna bara så här, men GoldenEye är faktiskt ett glitterlack. Det är fyllt med små pyttiga glitterkorn, och efter tre lager blir det som på bilderna: skimrande och fantastiskt och faktiskt mer likt ett foil-lack än ett glitterlack. Jag kan inte påstå att jag är något fan av glitterlack, men just det här känns helt sjukt fantastiskt. Jag bar faktiskt detta helt på egen hand i några dagar, och kunde knappt slita ögonen från mina naglar under tiden. Det ser ut som att man har doppat dem i flytande guld! Är man på jakt efter det perfekta guldfärgade nagellacket är det detta man ska ha.
 
Det här kom förresten till mig i en leverans med tre andra nagellack från OPI:s Skyfall-kollektion, så snart kommer ni även att få se Live and Let Die, On Her Majesty's Secret Service och Die Another Day. Även Man Hunt från China Glazes höstkollektion On Safari fick följa med, samt fyra lack från Hunger Games-kollektionen.

Kommentarer
Postat av: Emma / Nail Lacquer Love

Det här är det finaste guldlacket jag äger. Det blir så vackert på nageln.

Svar: Samma här! Jag har inte så många guldlack, antagligen mest för att det inte är något jag direkt brukar använda, men har man detta känns det nästan som att man inte behöver något annat :D
Honmednaglarna

2012-11-17 @ 15:46:51
URL: http://naillacquerlove.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Det är verkligen jätteglittrigt. Ser fint ut på dina långa, vackra naglar.

Svar: Tack! Jag älskar det :) Brukar inte gilla nagellack som ser fantastiska ut på egen hand, eftersom det är så svårt att göra nail art till dem, men här får jag helt enkelt böja mig för skönheten och erkänna att det är värt att köra enfärgat ibland. ^^
Honmednaglarna

2012-11-17 @ 16:53:40
URL: http://www.sminkan.com
Postat av: Sara

Detta nagellacket är så vackert! Har aldrig mina naglar målade i endast en färg, men med detta lacket skulle jag lätt göra ett undantag! :)

Svar: Samma här, jag gör alltid nail art, men det här måste ju bara bäras på egen hand! Vilken fin blogg ni har förresten, lyxigt med kompisar som har samma intressen!
Honmednaglarna

2012-11-17 @ 20:37:58
URL: http://prettypolish.blogg.se
Postat av: Sofie

Så himla snyggt! Detta kan ju lysa upp vilken mörk och tråkig höstdag som helst. :)

Svar: Eller hur! Bra tips förresten: Tråkig höstdag? Måla om naglarna med GoldenEye! :D
Honmednaglarna

2012-11-18 @ 21:42:43
URL: http://drops-of-color.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0