Randomize Me

På sistone har jag gjort en hel del random, abstrakta nageldesigner med streck och färgblock. Åtminstone känns det så. Det är sånna designer jag ofta gör när jag känner att jag måste ha någon form av nail art på, men inte orkar/hinner lägga ner massor av tid och möda på det, eller när jag helt enkelt har dåligt med inspiration. Ibland blir det bra, och ibland blir det dåligt. 
 
Här kommer en sådan i alla fall. 
 
 
 
 
Här är mellanlacket Lollipop Lullaby med som bakgrund, och jag fick en plötslig lust att köra lite otippade färgkombinationer när jag målade dessa. Vilket ledde till att jag plockade fram härliga Papaya Punch från China Glaze och Isadoras Dynamic Purple. Och så la jag några färgfält och målade dit lite streck. Tycker inte att detta blev varken hit or miss, men tycker att färgkombinationen blev otippad bra faktiskt. Men tja, inte så värst snyggt i alla fall, men det är kul att göra lite sånna här random, ogenomtänkta designer ibland i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0