Isadora 188 Dynamic Purple

När jag var på mellandagsrean i måndags hittade jag hela fem vackra nagellack från Isadora som jag gladeligen tog med mig hem. Ett av dem var 188 Dynamic Purple.







Jag är faktiskt lite besviken på detta lack eftersom det inte var lika fint på naglarna som det var i flaskan. Det är förstås en helt okej färg men i flaskan såg man små glitterpartiklar som gjorde det himla fint, men på naglarna syns enbart det där glittret om man tittar riktigt riktigt nära och noga. En besvikelse alltså. Men som sagt, det är ju en fin färg i alla fall, och till vrakpriset 29kr kan jag leva med det. Två lager har jag och det räckte fint för full täckning. Men som vanligt stör jag mig lite på torktiden till Isadoras lack; det känns som att det tar flera timmar för det att bli så där riktigt stenhårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0