Dollish Polish You Know Nothing Jon Snow

Jag har alltid varit lite av en tv-serienörd och tycker det är skitkul när nagellacksmärken kommer med kollektioner som är inspirerade av olika filmer och serier. Jag har en hel del från China Glazes Hunger Games-kollektion, och förra året köpte jag Dollish Polishs Big Bang Theory-kollektion. När jag såg att Dollish Polish kommit med en ny tv-baserad kollektion, Ultimate Fandom, blev jag mycket sugen på You Know Nothing Jon Snow. Dels tyckte jag nagellacket såg vackert ut, dels blev jag lite fast av namnet, det ska erkännas. 
 
Jag är inget megafan av just Game of Thrones, men brukar kolla på det med min sambo ibland (en av de få serier vi faktiskt båda gillar), och nu kunde jag ju bara inte låta bli. :) 
 
 
 
 
 
 
Detta är tre lager av You Know Nothing Jon Snow, inget topplack. Nu har jag gjort en nail art på detta också, och lagt på topplack, och kan säga att det vinner på det, får mer djup och härlig glans. Detta nagellack har en vit crellybas med glitter i olika storlekar. Svart smått och vitt som skimrar i blå toner. Formulan är ganska tjock och skir, vilket låter som en dålig kombination, men lackningen gick jättelätt, och det byggdes upp väldigt enkelt. Vid första lagret trodde jag aldrig att det det skulle bli opakt! Detta är som sagt tre lager, men viss VNL syns fortfarande om man tittar nära, fast jag tycker inte det är något som stör. Är man känslig kan kanske fyra lager behövas dock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0