472

Då var det dags för uppdatering på nagellacksfronten igen! Jag fick ju upp den sista hyllan förra veckan, och så här ser det numera ut på vår ena sovrumsvägg:
 
 
Och så närbilder, för den som är intresserad: 
 
 
 
 
 
 
 
472 har vi landat på nu. Då har jag inte räknat behandlingslacken och dubletter, men däremot nail art-lacken. Hyllorna är byggda av mina snälle far. Han anade nog inte att han skulle behöva bygga sex stycken när han byggde den första... Som ni ser finns det lite plats kvar på dessa, men så småningom kommer jag nog behöva ännu fler! 
 
EDIT: Haha, såg nu när jag gick tillbaka i arkivet att förra gången jag postade ett sånt här inlägg hade jag 496! Fast sen dess har jag sålt 57 two way-pennor som jag inte använde, så det har ändå tillkommit en hel del nytt.. :) 

Kommentarer
Postat av: PSFLove

I'm in love <'33

Svar: Haha, jag får erkänna att jag ofta sitter och bara tittar på dem ^^
Honmednaglarna

Postat av: Ann-Sofie

Wow, helt otroligt! Är impad!

Svar: Haha, jag är väldigt nöjd med det här. :) Kom faktiskt på idén själv för några år sedan och bad pappa bygga en hylla åt mig, sen har det blivit några fler efter det :)
Honmednaglarna

2013-03-17 @ 20:07:28
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Sleepy Elin

Wow! Jag måste absolut skaffa mig fler tavellister :)

Svar: Verkligen! Jag älskar att man har så bra överblick och får se dem alla varje dag :D
Honmednaglarna

2013-03-17 @ 20:27:09
URL: http://sleepyelin.blogspot.se/
Postat av: Elin/Nailmanic

Såhär skulle jag också vilja ha det. Vad lättöverskådligt det blir till skillnad från att ha lacken i lådor.

Svar: Jag vet! :) Det var främsta anledningen till att jag ordnade det här, plus att det är så fint ^^
Honmednaglarna

2013-03-17 @ 22:44:41
URL: http://nailmanic.blogspot.se
Postat av: Sussie

Det blev faktiskt en väldigt snygg inredning med lacken på väggarna! Och så underbart att få se på alla vackra lacken hela tiden också!

Svar: Ah, jag gillar färg så tycker det är skitsnyggt att ha de här regnbågarna på väggen ^^
Honmednaglarna

2013-03-18 @ 19:45:32
URL: http://fastnaglad.blogg.se
Postat av: Cactus

Vad vackert det blev! Jag hade velat ha det så också om jag kunde dedikera ett rum bara åt nagellackandet. Så jag kunde dra ner persienner/gardiner när jag inte var där, jag är så orolig att lacken ska blekna om de står framme under lång tid :/

Svar: Jag har haft alla mina lack så här i tre år och inte varit med om att mer än ett eller två lack har bleknat faktiskt, de verkar tåla ganska mycket. Det som jag vet har bleknat var ett ceriserosa skrikigt lack från Depend, så det gjorde inte så mycket :)
Honmednaglarna

2013-03-19 @ 15:46:50
URL: http://cactusnailpolish.com
Postat av: Nageldraken

Vilket dekorativt sätt att förvara nagellack! Mina är undanskuffade i en låda. (Men det är nog lika bra, jag är usel på att damma, så om de stod framme skulle de damma igen och inte vara så dekorativa efter ett tag... ;-))

Svar: Haha, det syns ju inte så väl om de är dammiga! Fast roligt att du nämner det, när jag satte upp sista hyllan torkade jag faktiskt av varje enskilt nagellack med en trasa medan jag möblerade om dem x)
Honmednaglarna

2013-03-21 @ 15:47:29
URL: http://nageldraken.wordpress.com
Postat av: Jennysjox

Åh så fint! Jag har också mina i hyllor, fast de får hänga i badrummet...och jag har bara två ;-) Än så länge...

Svar: Haha, jag kan ju säga att det går överstyr snabbt: för ett år sedan hade jag bara 3... x)
Honmednaglarna

2013-03-30 @ 09:54:09
URL: http://jennysjox.se/?tag=nagellack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0