Fight

Sent är det och trött är jag. Skulle jobba till 10 ikväll, men fick ett långt samtal ganska sent så jag blev kvar till 22.30. Nu har jag hunnit varva ner lite efter jobbet och försöker mig på ett inlägg så det inte ska bli alltför tomt. 
 
Jag blev nog lite väl inspirerad av hela Hunger Games-temat här med Stone Cold, för nail arten resulterade i det här, som faktiskt liknar blodfläckar på sten en hel del. 
 
 
 
 
 
Vet inte om det egentligen var meningen att det skulle bli så här, eller vad jag tycker om den här designen, men det kan definitvt vara något att ha i åtanke till Halloween, eller vad säger ni? De röda lacken jag använt är Hey Sailor och Ravishing, Dahling från China Glaze

Kommentarer
Postat av: Fröken Nilsson

Läcker kontrast!
Borde verkligen testa lite dotting....ska se om jag har ngr hyfsade verktyg att använda, annars får det vänta tills jag shoppat riktiga.

Svar: Tack! Hårspännen och hårnålar kan nog funka bra, eller om du har några knappnålar med en sån där liten färgglad plupp i änden :)
Honmednaglarna

2013-02-08 @ 10:11:48
URL: http://frokennilssonsfarger.blogspot.com
Postat av: Sussie

Definitivt en nail art som man inte snubblar över varje dag :) Det var väldigt snyggt med det röda till det stengrå lacket, och det blev lite vemodigt eller "edgy" eller vad man ska säga med blodfläckarna. Men jag tycker även att det ser ut som rosenblad som fällts på en stenmur, om man nu vill tolka det som något trevligare :)

Svar: Rosenblad på en stenmur var definitivt en trevligare tolkning! :) Men håller med dig om känslan runt det, det är något vemodigt över det.. :)
Honmednaglarna

2013-02-08 @ 12:37:14
URL: http://fastnaglad.blogg.se
Postat av: Fröken Nilsson

Ja det ska jag nog ha i mina gömmor!!! Dotts here I come ;)

Svar: Yay! ^^
Honmednaglarna

2013-02-09 @ 05:39:32
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0