China Glaze Hey Sailor

Förra gången jag bytte nagellack, till detta vackra röda China Glaze Hey sailor, blev jag tvungen att fila naglarna ganska korta och i mer rundade former än vad jag egentligen gillar att ha. Snett också, som ni ser på pekfingernageln, haha. Den goda nyheten är att de kommer växa ut så att jag kan fila dem mer rakt sen igen. Så jag kan leva med att ha dem så här nu.
 
Det här är alltså ett av lacken jag köpte nu på sommarrean: kommer från China Glazes Anchors Away-kollektion. Jag vet inte om det är så märkvärdigt egentligen, men jag såg det för längesen hos Nailtastic, och jag fick bara för mig att jag absolut måste ha det, så nu kunde jag inte låta bli att köpa det. Jag tror att hon beskrev det så bra och namnet är så himla klockrent också, för jag får liksom en hel historia som spelar upp sig i huvudet när jag ser det här lacket.
 
 
 
 
 
Det täcker på två lager och är jättelätt att måla med, så det är verkligen ett sjukt bra rött nagellack. Jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0