Rudolph the Red Nosed Reindeer..

Jag hinner inte med ett riktigt inlägg just nu, eftersom jag ännu inte har målat höger hand, men jag var så stolt över detta att jag bara måste få visa bilden ändå redan idag!
 
 
 
 
 
 
Denna design har jag så klart råstulit från ett av tävlingsbidragen i China Glazes tävling jag länkade till häromdan, men jag är så imponerad att jag lyckades realisera den att jag är stolt ändå! 
 
Edit:
Nu tänkte jag uppdatera lite ordentligare med färger och så. Som sagt snodde jag detta från tävlingen, här hittar ni orginalbilden. Jag tyckte den var helt fantastisk och kunde inte låta bli att göra en egen variant. Jag hade aldrig lyckats om jag inte haft den bilden att kolla på, jag är tyvärr väldigt dålig på att själv komma på designer och realisera dem: när jag väl kommer på något blir det aldrig som jag har tänkt mig. 
 
I alla fall. Den mörkblå bakgrundsfärgen jag använt är Man Hunt från China Glazes höstkollektion On Safari, alltså förra årets kollektion. Renarna och släden är målade med Purity från Zoya, och tomten är målad med H&M Red Nail, svart och lite hudfärgat med My Vampire Is Buff. Glittret är ett gammalt lack av okänt märke som jag fick när jag var ca 6 år (jodå, det funkar fortfarande). 
 
Hur har allas jul varit? Jag firade med min familj och vi hade hela två tomtar som kom på besök: tomten hade tomtemor med sig! 

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

Wow, så snyggt! Jag är jätteimpad! :-)

Svar: Tack! Jag är själv ganska impad, om man får vara det av sig själv ;) :D
Honmednaglarna

2013-12-26 @ 01:53:51
URL: http://www.nageldraken.se
Postat av: Nageldraken

Självklart får man vara det! :-)

2013-12-26 @ 22:45:55
URL: http://www.nageldraken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0