OPI My Vampire Is Buff

Just nu sitter jag med OPI My Vampire Is Buff från OPI:s vårkollektion Euro Centrale på naglarna tillsammans med en servett-nail art. Fast nu ska ni bara få se swatcherna. 
 
 
 
 
Tre lager ger full täckning. Lättarbetad formula, tunn och följsam. Första lagren blir strimmiga, men det tredje jämnar ut allt. Jag gillar den här färgen. Den är på något vis varm och kall på samma gång, och jag tycker om att den inte är helt vit. Jag tror att jag kanske har en liknande färg, Crème de la Crème från Isadora, men jag har inte prövat den än, så dömmer bara av flaskan. 
 
Jag är lite stolt över mig själv att jag faktiskt har lyckats swatcha 4 av de 7 lack jag köpte från Transdesign redan. Nail arten har förstås blivit lite lidande, men det gör inte så mycket, jag har tyvärr inte känt mig speciellt inspirerad den här veckan. Då är det schysst att man har massa fina lack att swatcha istället. :) 
 
Idag flyttar min man in! Jag sov alldeles själv i vår stora säng i helt fel ände av rummet i natt, och det har blåst skitmycket så har sovit ganska dåligt. Ljuden kommer liksom från fel riktning. Plus att en av våra katter stod och skrek och krafsade på dörren någon gång mitt i natten, hon tyckte inte heller om att det blåste. Nu tittade jag precis ut genom fönstret och de stora tallarna vi har utanför (väldigt höga) svajar så mycket att det känns som att de borde gå av snart.. Vad hände med våren?!

Kommentarer
Postat av: Elin/Nailmanic

Det här lacket är verkligen fint på dig. Jag har inte vågat testa det än för jag är rädd för att det skulle få mina händer att se döda ut.

Här har det blåst och snöat idag! Inget roligt alls, jag vill ha vår nu ju!

Svar: Tack! Jo, jag var med lite orolig för det, men upplevde inte alls det som tur var :)
Kan meddela att vi fick ett bakslag med vädret här också: igår kom det ca 15 cm snö på bara ett par timmar :O
Honmednaglarna

2013-03-10 @ 20:23:08
URL: http://nailmanic.blogspot.se
Postat av: Alexandra

Jag håller med Elin, det var verkligen jätte fint på dig. Antar att denna färgen verkligen ser helt olika ut på folk beroende på hudfärg. Dina naglar är ju också helt perfekta :O!

Svar: Tack!! :) Jo, det känns som att det hänger mycket på hyn. :) Tror t.ex. den är kanonsnygg på mörkhyade och när man själv blir lite solbränd till sommaren. :) Vinterblekhet är nog inte jättesmickrande ihop med denna färg ;)
Honmednaglarna

2013-03-13 @ 10:18:42
URL: http://www.tennnails.blogspot.se
Postat av: Sminkan

Det ser jättefint ut på dig!

Svar: Tackar :D
Honmednaglarna

2013-03-13 @ 17:14:10
URL: http://www.sminkan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0