A-England Saint George

Jag är himla svag för A-Englands holografiska lack. Tyckte väldigt mycket om Tristam, och Saint George gör mig inte besviken!







En mörkgrön, skimrande färg, som ni ser. Jag tycker den är helt fantastiskt fin, men så är jag ju också väldigt svag för grönt! :) Bra egenskaper har den i alla fall, täcker helt efter bara ett lager och är lätt att måla med. Rekommenderas!

Den här helgen har varit riktigt hektisk och jag är helt slut, fast mår ganska bra ändå. Ska bli riktigt skönt att krypa till sängs om en stund.

Förresten har min blogg blivit dagens blogg hos Lackat, det var en trevlig överraskning! :)

Kommentarer
Postat av: julia

riktigt fin färg:)

2012-06-11 @ 13:19:00
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0