China Glaze Home Sweet House Music

BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE
 
I fredags var jag iväg en lååååång dag på Liseberg med mitt gamla jobb, så jag har varit helt otroligt seg resten av helgen, och faktiskt ganska deppig av någon anledning; har känt mig som ett grinigt litet barn. Tänkte jag skulle försöka liva upp humöret lite så här på kvällskvisten med att visa ett av de supersnygga lacken jag köpte från China Glazes sommarkollektion Electric Nights; en kollektion full med snygga intensiva cremenyanser! Detta är orangea Home Sweet House Music.
 
 
 
 
 
 
 
Detta är tre lager plus topplack av Home Sweet House Music. Den är lättmålad och mycket intensiv i färgen, på gränsen till att vara en neon. Konsistensen är något rinnig, men inte så att det ger några problem egentligen; däremot bör man vara noggrann med att dra av extra färg mot flaskkanten, det har nämligen en tendens att komma stora droppar ner mot penseln efter en stund. Se upp med det alltså. Annars har jag ingenting negativt att säga om detta, det är supersnyggt och man blir himla glad av det! :)
 
ENGLISH:
Today I'm showing you one of the new gorgeous cremes from the China Glaze summer collection Electric Nights. This orange shade is called Home Sweet House Music. This is 3 coats plus top coat. The consistency is slightly runny, but still really easy to handle. The biggest concern here is to make sure that you wipe the brush off thoroughly before painting, cause you get lots of polish on the brush and it tends to run down onto the nail if you're not careful. But other than that this polish is a joy! The colour is really intense, bordering on neon, and I absolutely love it!

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

Åh, vilken härlig orange! Hoppas den lyckades med att pigga upp dig! :-)

Svar: Det gjorde den! :)
Honmednaglarna

2015-05-19 @ 00:49:59
URL: http://www.nageldraken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0