Cirque Love Stone

Idag tänkte jag visa ett ganska nytt lack från ett av mina absoluta favorit-indiemärken Cirque. Love Stone kommer från den nya kollektionen Awakening, en kollektion på fem lack med väldigt intressanta och snygga finishs (finishar? finisher?). Jag köpte fyra av dem, och här kommer alltså första.
 
 
 
 
 
Detta är tre lättmålade lager av Love Stone. Färgen är en mjuk ljusrosa som nästan drar lite åt nude. Det syns inte jätteväl på mina bilder, men lacket är fullt med fina guldflakes som ger ett fint skimmer och lyster. Ett väldigt vackert och behagligt lack att bära. :) Love Stone finns att köpa hos Edgy Polish eller Cirques egen hemsida. 
 
ENGLISH:
Indie brand Cirque Colors recently released a new collection with five colours of very interesting finishes. I got four of them from Swedish store Edgy Polish, but you can of course get them directly from Cirque. The first one I'm trying out is called Love Stone, and has a lovely pale pink colour bordering on nude. It's full of gold flakes which gives the polish a nice shimmer to it. This is three easy coats, no application issues at all. I like this colour, it's very beautiful and classy. :) 

Kommentarer
Postat av: Emelie/Nails and all that jazz

Otroligt fint!

Svar: Håller med! ^^
Honmednaglarna

2015-04-20 @ 08:43:07
URL: http://nailsandallthatjazz.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0