Barry M Guava

Idag är det måndag igen, och blå är den! Idag är det Emelie på makeupbyblowfish som håller i den blå måndagen, så kika in där om ni vill se fler blå lack!
 
Guava från Barry M beställde jag från asos.com för rätt längesen, det har legat otestat ett tag tillsammans med några till av samma märke. 
 
 
 
 
 
 
 
Av någon anledning fick jag för något år sen för mig att jag måste testa Barry M. Jag minns inte var jag första gången hörde talas om märket, men det måste sägas att de håller riktigt hög kvalitet till väldigt lågt pris. De påminner mig lite om KIKO faktiskt. :) 
 
Detta är i alla fall två lager av Guava. Det är väldigt lättlackat, torkar snabbt och har en vacker glans. Och så denna fantastiska intensiva färg också! Svårt att inte gilla detta lacket!
 
Fast så måste jag flika in.. Guava? Guavafrukten är ju grön, så jag förstår då rakt inte varifrån de fått inspirationen att döpa detta till Guava. 

Kommentarer
Postat av: Emelie/Nails and all that jazz

Väldigt fint! Jag är också förtjust i Barry M, har testat några av deras lack och överlag har de varit bra. :)

Svar: Det är härligt när man hittar så prisvärda lack som är bra, synd att de inte finns i butik i Sverige :)
Honmednaglarna

2014-09-30 @ 09:25:50
URL: http://nailsandallthatjazz.blogspot.se/
Postat av: Blowfish

Riktigt snyggt! Är sugen på detta märke, tror jag ska köpa några när jag åker till England nästa vecka :D

Svar: Gör absolut det, de är riktigt prisvärda som sagt, och har massor av fina färger! :)
Honmednaglarna

2014-09-30 @ 09:52:52
URL: http://www.makeupbyblowfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0