Zoya Lola

Idag tänkte jag visa rosa på bloggen! Oktober är ju för all del rosa månad, men detta lacket bar jag någon gång i slutet av augusti/början av september, så det har fått ligga ett tag i arkivet, men nu är det dags att visa tycker jag! Här kommer Zoya Lola.
 
 
 
 
 
Jag skulle säga att första och sista bilden är bäst överensstämmande rent färgmässigt. Detta är 4 lager, det var alltså ett ganska skirt lack med lätt jellyformula. Jag kan dock inte minnas att det var annat än lättlackat, men fyra lager brukar vara lite i värsta laget för mig. 
 
Minns inte riktigt vad jag tyckte om lacket som helhet. Det var nog lite av ett mellanlack. Det har en viss hint av något som liknar duokromitet över sig, det skimrar liksom till ibland med en mer blårosa ton, fast det är förstås långt ifrån att vara just duokromt. Tja, det är inget som jag liksom hoppar högt av, men sen är jag ju mer av en creme-tjej. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0