China Glaze Awakening

Då var det dags för en temavecka, United in Pink, som jag för en gångs skull tänkte jag skulle vara med på. Egentligen är ju hela oktober rosa månad som sagt, men att köra bara rosa på bloggen under en hel månad skulle jag inte känna mig riktigt bekväm med, jag som gillar färgglatt, men en vecka kanske jag kan klara, eller? Vi får se, så mycket rosa jag kan blir det i alla fall, kanske både nail arts och swatches. Idag tänkte jag visa lätt duokroma Awakening från China Glaze
 
 
 
 
 
 
Sista bilden är lite ur fokus, men jag tycker man ser de duokroma dragen bäst där, så den får vara med ändå. Detta är tre lager. Awakening är väldigt lättmålad och ganska tunn i formulan, men på ett bra sätt. De duokroma effekterna skiftar mellan rosalila och guld. 
 
När jag ser swatcher av duokroma lack brukar jag alltid tycka att de ser sinnessjukt vackra ut, men när jag väl sen köper duokroma lack trivs jag inte alls i dem, så jag får nog helt enkelt finna mig i att jag inte är så duokrom av mig. :) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är tyckte jag var fint! Och att visa enbart rosa en hel månad skulle nog vara lite overkill ;)

Svar: Haha precis, då skulle vi aldrig vilja bära rosa igen! :)
Honmednaglarna

2014-10-20 @ 11:50:16
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Zara TracesOfPolish

Härligt lack! Kan tänka mig att man gärna tar denna som lite "rensning" när man vill ha något enkelt och snällt som ändå är intressant.

Svar: Precis, det är precis ett sånt lack. :)
Honmednaglarna

2014-10-20 @ 14:36:31
URL: http://www.tracesofpolish.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0