Too Fancy Lacquer Tell Me A Sea-cret

Kan man tänka sig alltså, idag har jag ett hololack att visa er! Jag är fortfarande alldeles för dålig på att använda mina vackra hololack, jag har ju en hel hög (och köper fler hela tiden..)! Idag kan jag i alla fall visa er mitt första lack från Too Fancy Lacquer, Tell Me A Sea-cret. Här kommer en bildbomb, kunde inte välja bara ett par bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skugga:
 
 
Åh. Det är så vansinnigt vackert. Jag bar detta för några veckor sedan, då det var riktigt vackert väder. Jag och min sambo var ute och kastade frisbee på gården och jag passade på att kika på naglarna mellan varje kast, det var så svårt att slita ögonen från dem! 
 
Detta är två lager. Det är väldigt lättlackat, torkar snabbt och har inte minsta tendens till holosjuka. Perfekt lack! Holoeffekten är lite starkare i verkligheten än vad min kamera lyckades fånga, men det är fortfarande en ganska mjuk, linjär holo. 
 
Jag gillar detta lite extra mycket inte bara för att det är ett hololack utan också för att färgen är så vacker. Det är fint även i skugga. Annars brukar jag tycka hololack ser rätt jävla tråkiga ut när det inte är sol, för de blir liksom lite grådassiga, men inte detta. Detta är fortfarande vackert medelhavsturkost. 
 
Jag köpte mitt exemplar från Edgy Polish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0