China Glaze Starboard

På dagens gröna onsdag hos Karin visar jag ett lack som har några år på nacken. Själv fyndade jag det på Kicks sommarrea för några år sedan, och har inte kommit mig för med att bära det förrän nu. 
 
 
 
Starboard släpptes med China Glazes vårkollektion Anchors Away 2011. Jag minns att jag var väldigt sugen på det då, så blev himla glad när jag hittade det på rean året efter. Det var det året när Kicks reade ut alla sina China Glaze, även de ordinarie färgerna som alltid finns (typ Ruby Pumps, Liquid Leather m.fl.). 
 
I vilket fall, detta är två lager plus överlack. Jag kladdade visst till det lite när jag lackade med detta för det ser lite tjockt ut på bilderna, men jag kan inte alls minnas att det hade något mer formulan att göra, den var bra så vitt jag kommer ihåg. 

Kommentarer
Postat av: Lottsky

Härligt grönt och blankt, gillar mycket! Krämlack är nog min favoritfinish. Idag i alla fall. =)

Svar: Jag gillar också krämlack väldigt mycket. :) Gillar hur de kan vara vackra utan att det händer en massa i dem, som t.ex. i hololack. :)
Honmednaglarna

2014-06-25 @ 19:06:18
URL: http://lottskypottsky.blogg.se
Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Också varit sugen på detta men tyckt det var för tråkigt. Men det är ju väldigt fint!

Svar: Ja, den är väl inget speciellt egentligen, men en fin grön färg. :)
Honmednaglarna

2014-06-25 @ 22:11:44
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Sannas Naglar

Hela Anchors Away är en toppenkollektion tycker jag! Fin grön :)

Svar: Ja, jag gillade också den kollektionen, har ganska många lack från den faktiskt. :)
Honmednaglarna

2014-06-26 @ 05:09:02
URL: http://www.sannasnaglar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0