Isadora 762 Meadow

Godmorgon!
 
Idag, på grön onsdag hos Karin, tänkte jag visa ett Isadora-lack, trots att majoriteten av oss i nagellacksvärlden just nu bojkottar dem på grund av larmet om de dåliga arbetsförhållandena hos dem. Hur vet man förresten om/när det är dags att sluta bojkotta dem, hur stor är chansen att nyheterna kommer att rapportera om att Isadoras anställda nu har fått BRA arbetsvillkor?
 
I vilket fall köpte jag detta för längesen, förra året, förrförra? Minns inte. Det är inte mitt favoritlack från Isadora, men mer om det efter bilderna.
 
 
 
 
 
Som ni ser på ringfingernageln är det lite knepig formula på detta. Det blir strimmigt lätt, och det är precis som att lacket torkar till på ytan väldigt snabbt så man kan inte dra för många penseldrag. Annars var det inte anmärkningsvärt kort torktid för övrigt. Detta är tre lager.
 
Färgen är fin, en ljus ljus pastellgrön, men jag tror att jag har någonting liknande med bättre förmula, så är det inte just färgen man är ute efter tror jag man klarar sig utan detta. :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Fin sommar färg fast som du säjer det finns ju andra om det strular.

2014-07-09 @ 11:16:43
URL: http://www.annkicki.blogspot.com
Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Fin nyans iaf!

2014-07-09 @ 21:07:16
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0