Essie Rock the Boat

Det har blivit lite mycket de senaste dagarna med mattelektioner och jobb så jag har inte riktigt orkat pilla med bloggen. Tror att jag kanske eventuellt har börjat komma i fas nu, men får se lite. :)
 
Idag har vintern i alla fall kommit hit. Det började snöa i förmiddags och än så länge har det inte slutat, så kanske det ligger några dar. Gör det det får jag nog se till att göra en snöflingedesign! Men nu tänkte jag i alla fall visa ett lack från Essies sommarkollektion Naughty Nautical.
 

Rock the Boat är ett blått lack som lutar åt det grå hållet ibland. Det har små små silverglitter i sig, som faktiskt syns på nageln också; annars brukar ju sånna kunna försvinna. Jag har tre lager + topplack på bilderna. Viss tendens till rinnighet finns där, men jag tyckte ändå det var lättlackat. Jag köpte mitt exemplar på H&M:s mellandagsrea för 50kr, så får nog säga att det var ett fynd. Gillar det. :)

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

Det skulle väl vara fint med lite snöflingor på det där blåa? Det skulle kunna bli väldigt fint och isigt!

Svar: Ah det skulle det absolut, men har redan tagit bort lacket nu; är väldigt sällan jag faktiskt bär lacken jag visar på bloggen i skrivande stund x) Vi får se vad det blir nästa gång! :)
Honmednaglarna

2014-01-17 @ 18:27:24
URL: http://nageldraken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0