Orly Tropical Pop

Idag visar jag ett härligt neonlack som är så där skojigt lysande så att man bara går och glor på sina naglar hela dagarna! 
 
 
 
 
 
 
 
Tropical Pop från Orlys sommarkollektion Baked klickade jag hem i början på sommaren när jag la en beställning hos Nailsupplies. Det var nära att jag gallrade bort det när det blev för många lack (ni vet hur man alltid börjar med typ 14 lack i varukorgen och måste komma ner till 9 på något sätt...) men det är jag verkligen glad att jag inte gjorde nu. Detta är SÅ coolt. Neoner alltså! <3 Helt otroligt vad glad man blir av dem. 
 
Detta är två lager, formulan har en tendens till strimmighet, men i slutändan tycker jag inte alls att det är något som stör. Jag har inget topplack på mina bilder, så som ni ser torkar det ganska matt. Vill man ha glans får man alltså slänga på ett schysst topplack. Jag vill minnas att jag körde utan hela tiden. 
 
Som vanligt gör inte bilderna lacket rättvisa, neoner är ju totalt omöjliga att fånga bra på bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0