Cirque Xochitl

Godmorgon!
 
Idag är det fredag, vilket betyder holofredag för många bloggare! Jag har för det mesta inte lyckats vara med på denna temadag eftersom jag faktiskt, konstigt nog, sällan lackar med holosar. Men idag har jag ett att visa! Kika in hos Skimmerskuggan för fler holosar!
 
 
 
 
 
 
 
 
Xochitl (undra hur det egentligen ska uttalas?) är ett lila holografiskt nagellack från indiemärket Cirque. Det släpptes tillsammans med ett helt gäng andra härliga holosar i kollektionen Heritage. Jag har ett par av dem på lager för framtida testning, bland annat det gröna Panacea och blå Cerillos. :)
 
Detta är två lager. Lacket är väldigt lättmålat. Holoeffekten är ganska mjuk, den syns inte så väl inomhus i lampljus, men utomhus i solen glittrar det alldeles vackert i regnbågens alla färger. :) Jag gillar färgen, har inget hololack i någon liknande lila nyans sedan tidigare, och tror faktiskt inte jag har sett någon annan likadan på bloggar eller nätshoppar heller.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tycker det här såg väldigt fint ut!

Svar: Ja, det var riktigt vackert! Fast vilka holosar är inte det ^^
Honmednaglarna

2014-08-15 @ 11:53:26
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Fröken Nilsson

mmm detta är så vackert!!

Svar: Verkligen! Jag tror Cirque är mitt nya favoritindiemärke! ^^ Inte för att jag är så hemskt om mig och kring mig i indievärlden än, men de har riktigt många vackra lack, och bra kvalitet!
Honmednaglarna

2014-08-15 @ 12:25:08
URL: http://frokennilssonskok.se
Postat av: Emma P

Åh så fint, jag vill också ha detta! Cirque ligger jäkligt bra till på min indietopplista med för övrigt:)

Svar: Ja minsann, tycker Cirque känns alldeles lyxiga och fina, och alltid intressanta nyanser! Har inte varit så intresserad av indiesar innan, men nu börjar det minsann komma! :)
Honmednaglarna

2014-08-15 @ 19:53:51
URL: http://sminkan.com
Postat av: kerstin

Himla tjusigt! Cirque är bra grejer :)

Svar: Riktigt bra grejer! Har hur många som helst av deras lack jag varit sugna på, och fler att testa! :)
Honmednaglarna

2014-08-16 @ 14:43:33
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0