Essie Leading Lady

Eftersom min man har lämnat mig alldeles ensam för att åka och umgås med sin familj passar jag på att försöka komma ikapp lite! :)
 
Här kommer ett lack som jag suktade efter ganska länge och köpte först i våras tror jag det var, när jag hittade det på rea på H&M: 
 
 
 
 
Essie Leading Lady är ett alldeles underbart rött glitterlack, som så klart är totalt omöjligt att få till sin rätt på bild. Två lager krävs för täckning, och det vinner helt klart på överlack; glammigheten kommer fram mycket bättre då. 
 
I år har Essie visst kommit med ytterligare ett rött glitterlack i sin vinterkollektion, Toggle to the Top, som jag har fått för mig är en dupe till detta, men jag har inte sett det IRL, så kan egentligen inte uttala mig. Någon som vet? :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Åhh det är ju såååå otroligt vackert!! :-)

Svar: Visst är det! Det är svårt att inte gilla rött glitter ;)
Honmednaglarna

2013-11-08 @ 08:18:22
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Helena

Tycker också Toggle to the top ser ut att vara ruskigt likt Leading Lady. Visserligen är det ett helt underbart lack, men det verkar ju lite onödigt att göra två likadan åren efter varandra.

Svar: Ah, precis min tanke, de kunde ju väntat ett år eller två! :)
Honmednaglarna

2013-11-08 @ 14:33:54
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0