Depend #041

God förmiddag! Idag jobbar jag kvällen, men steg upp tidigt för att köra min pojkvän till jobbet och passa på att åka till gymmet. Nu har jag ätit frukost och duschat, och mycket snart ska jag också åka och handla. Skönt att komma upp tidigt och få lite gjort! :) 
 
Idag tänkte jag visa Depend 041, det där lacket som min brorsson valde (han blev mycket glad när jag visade att jag hade det när han var här i helgen :). Här kommer det:
 
 
 
 
Jag har lite blandade känslor för det här lacket. I solljus blir det så här vackert elektriskt blått och skimrande vackert som ovan, men inomhus och i skugga ser det lite grådassigt och tråkigt ut:
 
 
Jag gillade det nog mer innan jag kom ut i solen med det, men nu när jag har sett hur vackert det är i solsken blir jag lite besviken på att det inte är lika vackert inomhus. :) 
 
Formulan då? Jag har tre lager: man kan nog komma undan med två, men då blir det lite dassigare i färgen och man kan ana lite VNL, så jag skulle definitivt rekommendera tre. Konsistensen var bra, jag hade inga problem med att kontrollera lacket på nageln. :) 
 
Nästa gång kommer det lite halvful nail art, haha, så ge inte upp hoppet. Jag har även lite vackrare på g också. :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Ett helt ok lack, inte wow, men det är fint. :-)

Svar: Ett mellanlack. :) Jag tyckte det var lite wow i solskenet dock, men synd att det är så tråkigt inomhus. :/
Honmednaglarna

2013-05-09 @ 10:45:58
URL: http://www.colourit.se
Postat av: FruVesa

I solskenet var det urvackert, men i skugga nja.. tråkigt...

Svar: Precis vad jag tänkte.. Får bli ett sommarlack. :)
Honmednaglarna

2013-05-10 @ 09:23:12
URL: http://fruvesa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0