China Glaze Orange Knockout

Igår frågade jag ju om ni tyckte det var värt att posta dåliga swatchbilder på ett lack. En googling senare kom jag fram till att mina bilder var lika bra som någon annans, så wtf. Här kommer de. Detta är tre lager av Orange Knockout från China Glazes Wow Factor.
 
 
 
 
 
Om ni inte redan listat ut det på namnet eller ser det på bilderna så är det här ett skrikigt, in-your-face neon-orange nagellack. Det känns som att mina fingertoppar vrålar "HALLLÅÅÅÅ! TITTA PÅ OSS, VI ÄR ORANGEA IDAG, SER NI DET??????" Det är skitroligt. Fan vad jag älskar neoner alltså. Finns inget som kan pigga upp humöret som det. Jag är annars en ganska tillbakadragen person men på naglarna ska det banne mig vara färgglatt! 
 
Tre lager täcker ganska bra: man har fortfarande VNL men på det här lacket är det verkligen inget som stör mig. Det blir ändå en jämn finish liksom, inga strimmor eller så. Riktigt fint är det, om man nu kan använda "fint" om ett sånt här lack. :) 
 
Vad tycker ni om neoner? Skulle ni kunna tänka er att ha det på till något viktigt seriöst möte, t.ex. en arbetsintervju, eller är det sånt ni sparar till lite mer crazy times? 

Kommentarer
Postat av: FruVesa

Wow det verkligen lyser!!!

Svar: Visst gör det! Man kan inte låta bli att älska detta ^^
Honmednaglarna

2013-03-24 @ 11:04:56
URL: http://fruvesa.se
Postat av: Ann-Sofie

Wow ja det var en orange knockout, sååå cool färg! Gillar den!

Svar: Ah, Orange Knockout kunde inte varit ett mer klockrent namn på den! :D
Honmednaglarna

2013-03-24 @ 12:03:07
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Gelic' nail art

Det bara lyser av neonen. Jag gillar verkligen denna färg. Svårt att säga om jag skulle våga ha vilken färg som helst på arbetsintervju, tror det beror på vilket jobb jag söker. Men oavsett skulle jag nog inte ha ett beigt nudelack utan troligtvis färg för man vill ju inte dölja personligheten. Jag har ju alltid färg annars. :)

Svar: Haha, jag tror att jag skulle ha någon sån här skrikig färg bara för att utmana lite och få dem att komma ihåg mig. :) Fast någon nail art då, så klart :)
Honmednaglarna

2013-03-24 @ 12:10:22
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/
Postat av: Sara / Prettypolish

Namnet passar lacket perfekt! Underbart med lite färg mitt i det här gråa vädret. :)

Svar: Absolut, det ger en föraning om att våren är på väg :)
Honmednaglarna

2013-03-24 @ 15:44:43
URL: http://prettypolish.blogg.se
Postat av: Elin/Nailmanic

Hur har jag kunnat missa det här!? Skitsnyggt ju!

Svar: Jadu, jag vet inte, jag tror att det släpptes typ 2009 eller något sånt också x)
Honmednaglarna

2013-03-24 @ 20:25:24
URL: http://nailmanic.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0