China Glaze Tart-y for the Party

Vi kör ett förinställt inlägg idag. Det kommer säkert bli lite så att när andan faller på gör jag ett par inlägg i förväg och sen kanske det blir en kort paus igen. Idag kommer jag i alla fall med China Glaze Tart-y for the Party. Jag önskar jag hade skrivit upp lite om lacket för jag kommer inte alls ihåg vad jag tyckte om det. 
 
 
 
 
 
 
På bilderna tycker jag faktiskt att det ser ut som att det var lite svårlackat, men det är inte alls vad jag minns. Jag har för mig det var två lättlackade lager faktiskt, inga konstigheter i formulan, men visst ser ytan lite ojämn ut på bilderna? I så fall var det bara jag som var slarvig, för jag kan verkligen inte minnas att det var några konstigheter med Tart-y for the Party. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Det här gillar jag verkligen. :-)

Svar: Ja, det är väldigt mjukt och fint på något vis, jag gillar det också :)
Honmednaglarna

2013-06-18 @ 12:00:25
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Helena

Tycker mycket om den här färgen! Mjuk och fin.

Svar: Precis min uppfattning. :) Har kommit på att jag verkligen gillar sånna här ljuslila nyanser :)
Honmednaglarna

2013-06-20 @ 15:59:00
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Michan- Beauty by M

En väldigt fin lila färg, om än ganska snäll :)

Svar: Jag gillar att den är snäll. :) Snäll och fin och mjuk :)
Honmednaglarna

2013-06-22 @ 11:46:42
URL: http://beautybym.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0