OPI Die Another Day

Idag ska jag visa er helt förskräckligt dåliga swatch-bilder jag tog på vackert röda Die Another Day från OPI:s James Bond-kollektion när jag var i Halmstad och firade jul med min pojkvän och hans familj. Jag vill ursäkta kladdet, som faktiskt ser hemskt ut med just röda nagellack. Brukar inte bry mig så hemskt mycket om det annars, men med just rött ser det ganska illa ut faktiskt... Dessutom hade jag dåligt ljus så de är lite suddiga, men färgen stämmer i alla fall överens väldigt bra, så ni får se dem i alla fall. 
 
 
 
 
Tänk bort kladdet så har ni lite hum om hur den ser ut. :) Det här lacket var aningens rinnigt, eller kanske inte rinnigt egentligen men väldigt lättflytande, vilket jag tror bidrar till varför jag kladdade en hel del utanför naglarna. Annars var det ganska lättkontrollerat och hade bra formula för övrigt. Vill minnas att jag hade två lager på bilderna, men la på ett tredje sen. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så otroligt vacker röd nyans. Gillar det verkligen.

Svar: Jag håller med, känns lite som en måste-färg, trots att man redan har så många röda lack!
Honmednaglarna

2013-01-06 @ 12:32:25
URL: http://www.colourit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0