H&M Run Baby Run

För lite sedan var jag i stan och tog en runda in på H&M. Där hittade jag ett nytt guldfärgat nagellack som hade en speciell nyans som jag tyckte var väldigt intressant, så det fick följa med hem, tillsammans med ett par andra lack, bland annat några Essie på rea. Det guldfärgade Run Baby Run prövade jag redan i torsdags. :) 
 
 
 
 
När jag först såg det här lacket tyckte jag det hade en intressant grön underton going on, fast den syns inte så väl på naglarna. Däremot är det ett väldigt fint och lättkontrollerat guldigt lack som jag definitivt tycker är värt att ha i samlingen. Jag har inget som är så här gultonat sedan tidigare, har inte så många guldiga lack alls faktiskt. Detta tror jag är hyfsat nytt hos H&M, har i alla fall inte sett det tidigare, och jag brukar försöka hålla utkik efter nyheter just hos H&M, eftersom jag verkligen gillar deras nagellack. Det här är två lager som är precis så lättlackade som jag har vant mig vid av H&M:s lack. Inget städande kring nagelbanden som ni säkert ser, så goda betyg från mig. Kanske hade ett tredje lager inte skadat, men jag nöjde mig med två. :) 
 
Nu har jag lovat att skypa med min fina man, så hinner inte svara på kommentarer nu. ;) 

Kommentarer
Postat av: Gelic' nail art

Såg också det här på hm..tyckte dock att det var för gultonat så hoppade den. Har redan lack i den nyansen tror jag. :)

Svar: Jag kollade, och jag hade inga i den nyansen, så jag är nöjd ^^
Honmednaglarna

2013-01-14 @ 12:28:14
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/
Postat av: Gelic' nail art

Ja, jag hade nog definitivt köpt detta om jag inte haft ett liknande redan! HM är bra :)

Svar: Älskar H&M :)
Honmednaglarna

2013-01-15 @ 21:49:00
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0