KIKO #359

Det här lacket bar jag ett par dagar och tänkte måla en randig manikyr på, men jag hann faktiskt aldrig med det, så det fick bytas ut efter ett par dagar för att det hade chippat. Nu har jag det igen, med den tänkta randiga manikyren. Fast den får ni se lite längre fram.. :) KIKO nr 359.
 
 
 
 
Ett ljust orange aprikos-lack i en väldigt intensiv färg. Det är snyggt, och bra formula, men inte riktigt lika klockrent som 338. Det täcker okej på två lager, men blir något strimmigt, så tre lager är nog att föredra, men jag hade bara två, som sagt. :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilken underbar sommarfärg, tror det passar utmärkt på sommaren. :-)

Svar: Absolut, den kommer passa fint till solbränd hud ^^
Honmednaglarna

2013-02-05 @ 10:17:30
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Elin/Nailmanic

Håller med Ann-Sofie, vilken underbar sommarfärg.

Svar: Verkligen, älskar sånna färger! :)
Honmednaglarna

2013-02-05 @ 18:34:22
URL: http://nailmanic.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0