H&M Mint Madness

Jag tänkte köra ett litet snabbinlägg nu bara för att komma igång lite igen. Senaste swatchinlägget handlade ju om Zoya Logan, och på ringfinger-nageln hade jag då H&M Mint Madness. Så detta inlägget tänkte jag göra en snabb recension av Mint Madness. :) Ni får ursäkta den fula ojämnheten på tippen: råkade stöta emot nageln innan den var helt torr och orkade inte måla om, så täckte bara över med lite nytt lack. Det syntes inte sen med topplack :) 
 
 
 
 
 
Liksom merparten av H&Ms lack var det lätt att jobba med och flyter ut fint. Två lager och normal torktid. :) Kanonfin färg också: påminner en del om Isadoras Marzipan men är lite mörkare i nyansen. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Mmm det var sååå fint, älskar ju grönt och det där var vackert! :-)

Svar: Jag vet, jag är också svag för grönt, så kunde inte låta bli att köpa det ^^
Honmednaglarna

2013-02-02 @ 14:14:11
URL: http://www.colourit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0