Essie Love & Acceptance

Ikväll har jag myst med ett par tjejkompisar, ätit scones, pratat och tittat på Pocahontas! Bästa kvällen på länge måste jag säga, och jag är skittrött nu, men kan ändå inte riktigt gå och lägga mig... Så det får bli ett snabbt swatchinlägg! Förresten kan jag lova att det kommer lite nail art i nästa inlägg! :) 
 
 
 
 
 
 
Detta är Essie Love & Acceptance, ett ljust ljust lila nagellack från Essies bröllopskollektion 2012 (som namnet skvallrar om). Jag gillar det verkligen jättemycket, älskar hur det skiftar mellan att vara lila och grått i olika ljus, och den fina glansen som gör att naglarna nästan ser ut som porslin. Två lättlackade lager för full täckning, perfekt formula. Bra bas för nail art! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0