Essie Fear or Desire

Mitt syltande fortsätter. I skrivande stund har jag en gryta med kiwi- och limemarmelad kokandes på spisen, och igår var jag ute med min farfar och plockade inte mindre än 10 liter björnbär. Ingen dålig skörd alltså, och mer lär det bli om inte vädret slår om! :) Dessutom kommer några kompisar hit på sconesparty ikväll så jag får tillfälle att skryta med all min goda hemmagjorda sylt. ;) Så nu vet ni vad jag ska göra idag! 
 
Jag försöker dock fortsätta komma ikapp med mitt arkiv här, så idag ska ni få se Essie Fear or Desire, ett intensivt orange lack jag gillar väldigt mycket. 
 
 
 
 
 
Det här är tre lager av Fear or Desire. Det är lättlackat, men blev för mig ganska strimmigt på de två första lagren, så tre behövdes absolut. Jag har väl egentligen aldrig varit så glad i orange, eller snarare inte tyckt något speciellt om orange, men för enfärgade naglar gillar jag verkligen denna färgen!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Wow vad huslig du är! Låter riktigt smarrigt!
Och du visar ett underbart lack verkligen, så härlig färg! :-)

Svar: Jag får mina ryck ibland :)
Honmednaglarna

2013-08-24 @ 12:07:42
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Helena

Kiwi & Lime marmelad tycker jag låter superfriskt och gott!
Det här lacket har jag också. Fick det i födelsedagsgruppen. Härlig orange färg.

Svar: Åh, härligt, jag hann aldrig med att anmäla mig till födelsedagsgruppen, men det måste vara så roligt! Det var några som pratade om att starta en till sen, men vet inte om det blev något av med det. :/ Men jo, marmeladen är nog god, har inte hunnit smaka den än, fast ärligt talat luktade den lite konstigt när den stod på spisen, haha! Upp till bevis ikväll i alla fall. :)
Honmednaglarna

2013-08-24 @ 13:01:33
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Anki

Snygg orange, min kanske bästa färg just nu.

Svar: Orange är en sån där färg som jag lätt glömmer bort, men den här är väldigt snygg! :)
Honmednaglarna

2013-08-25 @ 09:12:03
URL: http://www.annkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0