Essie DJ Play That Song

God kväll allihopa! Återigen har det blivit en sån där lång paus, och jag vet inte riktigt varför. Jag kan inte säga att jag inte har haft tid, men andan har helt enkelt inte fallit på, och det ska ju vara roligt att blogga, inte sant? Faktiskt så har jag de senaste veckorna knappt målat naglarna alls, och jag misstänker att det har väldigt mycket att göra med det faktum att mina naglar just nu är i bedrövligt skick. Jag har 4 naglar som har sprickor i kanterna som jag måste limma ihop med Depends snabblagning hela tiden, och minst lika många som har skivat sig alldeles förfärligt. Det gör mig väldigt ledsen: mina naglar som alltid varit min stolthet! Men, de goda (och dåliga) nyheterna är att jag jobbar mina sista dagar i den där ICA-butiken denna veckan och går ut i total arbetslöshet, så då ska jag väl lyckas få tillbaka dem till sin forna glans! 
 
Vi bor fortfarande i ett flyttkaos här, men vi börjar se ljuset i slutet av tunneln nu. Vi har äntligen köpt bokhyllor samt lampor till alla rum utom vardagsrummet! :) 
 
Nog om mitt personliga trams. Idag ska ni få se ett lack som jag känner mig väldigt ambivalent till, Essie DJ Play That Song
 
 
 
 
 
 
Färgen på det här lacket är ursnygg, men jag är inget fan av formulan. Egentligen har det inte alls dålig formula, men jag hade väntat mig ett creme-lack, och det här drar mer åt jelly än vad jag tycker om. Ett crelly. Tre lager är det här, och annars inga konstigheter. Jag bytte nästan bort det i Lacka-Byt-gruppen på Facebook, men nu är jag glad att jag inte gjorde det, jag ska ge det en chans till så småningom. :) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Riktigt snygg färg! Jag har bara köpt det här för att ge bort till andra. Lite korkat kanske!

Svar: Oj, jag skulle nog aldrig kunna köpa ett lack till någon annan utan att köpa det till mig själv också :)
Honmednaglarna

2013-08-13 @ 12:31:20
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Åh vilken härlig färg. Gillar den myyyycket. :_)

Svar: Den är svår att inte gilla :)
Honmednaglarna

2013-08-13 @ 12:53:21
URL: http://www.colourit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0