Dollish Polish Penny... Penny... Penny...

Nu har jag nästan kommit ikapp med blogginläggen så att det jag visar här faktiskt är det jag har på naglarna! Uppdaterat med nail art dock. :) 
 
Idag visar jag ett av lacken ur Dollish Polish Big Bang Theory-kollektion. Detta är Penny... Penny... Penny.
 
 
 
 
Jag har lite blandade känslor för det här lacket faktiskt. Det är ljust ljust rosa med små kopparfärgat och vitt/genomskinligt glitter. Jag gillar lacket i sig, men jag tycker inte att det passar ming hudton, så jag kommer nog inte bära det för sig själv igen. Nu har jag hottat upp det med små söta blommor och det ser mycket finare ut! :)
 
Det här är i alla fall 3 lager och ett lager Essie Good to Go. Det täcker inte riktigt på tre lager, lämnar lite VNL men ingenting som man direkt stör sig på. Känns som att det ska vara så. Ganska lättkontrollerat och ingenting direkt att klaga på, förutom att det kompletterar min hudton dåligt då.. ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh jag som älskar det här, tycker du passar bra i det. Supersnyggt. :-)

Svar: Jag gillar det också, fast tror det kommer passa mycket bättre till sommaren när man eventuellt blir lite solbränd ^^
Honmednaglarna

2013-04-11 @ 20:14:44
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Alexandra

Så himla fint. Lite sugen på att testa något från detta märke.

Svar: Det här är som sagt mitt första indiemärke, men gillar man nagellack med stora glitter verkar detta vara ett bra ^^
Honmednaglarna

2013-04-13 @ 16:56:10
URL: http://www.tennnails.blogspot.se
Postat av: Sminkan

Snyggt lack! Kul med Penny och kopparglitter också, smart tänkt!

Svar: Haha, det där med Penny och kopparglitter tänkte jag inte alls på, men nu när du säger det ^^
Honmednaglarna

2013-04-14 @ 12:53:55
URL: http://www.sminkan.com
Postat av: Älvorna och Alvernas Land

Åhhh det här äääälskar jag,det är så underbart vackert :-)

Svar: Det är faktiskt väldigt fint. :) Jag är annars inget fan av lack med sånt här stort glitter, men detta trivdes jag i. :)
Honmednaglarna

2013-04-17 @ 11:05:27
URL: http://humanangel.wordpress.com/
Postat av: j

Snyggt. Lite mera längd snälla?

Svar: Mer längd på naglarna? Jag hade mycket längre innan, men trivs ganska bra med lite kortare nu, det är mycket lättare att hålla efter :)
Honmednaglarna

2013-04-17 @ 16:57:21
Postat av: Tezzilicious - A Nail And Beauty Blog

Jag tycker det var jätte fint :) Var har du köpt det? ^^

Svar: :) Jag köpte det hos Llarowe, men det ska också finnas på Dollish Polishs egen hemsida :)
Honmednaglarna

2013-04-18 @ 22:34:27
URL: http://tezzilicious.blogg.se
Postat av: j

Okej!
Hittar man bilder på den längden här?

Svar: Jadå, går man tillbaka något år är det rätt mycket längre :)
Honmednaglarna

2013-04-19 @ 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0