China Glaze Sunday Funday

För en vecka sedan var jag med min mor, moster och deras kusin på Gekås. Jag hade hört ryktas om att de hade fått in China Glaze i sortimentet igen, men det var ganska längesen jag hörde det så jag var ganska säker på att de skulle ha hunnit sälja slut. Döm om min förvåning när jag kom till nagellacksavdelningen och möttes av otaliga flaskor China Glaze (och så klart deras vanliga Kubiss, Claudia och Wet 'n' wild). De hade flera färger ur China Glazes ordinare sortiment, men också många från årets vårkollektion Avant Garden och en del nyanser från tidigare kollektioner. Jag hade tänkt visa er flaskbilder på lacken jag köpte idag, men sen insåg jag att bilderna jag tagit var helt katastrofala och helt enkelt inte kunde läggas upp här, så vi börjar istället med en swatch på Sunday Funday som kom med Avant Garden-kollektionen tidigare i år. 
 
 
 
 
 
Sunday Funday är ett klarblått, nästan himmelsblå creme-lack som täcker på ett endaste lager! Skitbra formula, lätt att kontrollera, och som sagt ETT endaste lager. Jag är imponerad. Färgmässigt påminner det väldigt mycket om Zoya Robyn och H&M Nail Him. Behöver man alla tre? Mnja.. Ja. Jo. Det är klart. Är man nagelnörd så är man. ;) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Älskar det här lacket. Så himla härlig färg. Man blir glad när man ser den. Och det är en dupe till Robyn. Jag har gjort en jämförelse.

Svar: Ah, det här är härliga färger! :) Tack för infon! Jag är alldeles för lat för att göra faktiskt jämförelser, brukar bara hålla upp dem bredvid varandra i flaskorna. :)
Honmednaglarna

2013-04-30 @ 08:55:56
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Alice

Jättesnygg färg!

Svar: Håller med :)
Honmednaglarna

2013-04-30 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0