H&M Lemon Tree

Eftersom förra designen blev ful ganska snabbt har jag idag lackat om till H&Ms gula Lemon Tree, ett lack som ser fantastiskt ut i flaskan rent färgmässigt, och faktiskt på naglarna också.
 
 
 
 
 
Däremot är formulan tyvärr inget vidare, det är ganska skirt och blir fula penseldrag. Jag har tre lager, men hade egentligen behövt minst ett till. Tack vare ett lager Essie Good to Go jämnade penseldragen ut sig ganska bra så jag kan leva med att det är lite skirt, men det kändes jobbigt att måla med så det här får nog bli ett sånt där lack man bara plockar fram när man ska ha just exakt den här färgen. Nyansen är precis en sån där som jag älskar, iögonfallande och lite skrikig. Den får mig att minnas varför jag älskade gult så mycket när jag var liten (vid ett tandläkarbesök en gång tyckte tandläkaren att det var trevligt att jag valde en gul brosch när jag hade varit så duktig, alla andra flickor ville alltid ha rosa. Minns att jag tänkte, ROSA? Varför det?!).
 
Nu har jag lite dåligt om färgval till att göra en design på detta nagellack. Någon som har ett förslag på en design jag kan göra med dessa färger?

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Översta bilden är underbar!!

Svar: Tack!
Honmednaglarna

2012-09-07 @ 18:51:32
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0