China Glaze Sea Spray

Här kommer swatch-bilder på förra veckans fynd China Glaze Sea Spray. Den här skulle jag egentligen visat redan i onsdags, men har varit så trött när jag kommit hem från praktiken så bara inte orkat blogga ordentligt. Ber om ursäkt för det.







Jag skulle säga att den första bilden är den som stämmer bäst överens med verkligheten. Två lager funkar för full täckning, om man inte är så petig. Det lyser igenom på ett par ställen, så hade nog egentligen behövt ett tredje, men eftersom jag visste att jag skulle måla annat ovanpå som vanligt så brydde jag mig inte om det. Vill nog säga att formulan är något rinnig, vilket så klart inte är speciellt önskvärt, men annars var det inga problem. Jag gillar färgen (tror jag säger det varje gång), även om den inte är något speciellt. Har inget liknande sedan tidigare i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0