Essie Bikini So Teeny

Ännu mera blått blir det, med Bikini So Teeny: det första nagellacket från Essie som jag prövar.
 
 
 
 
Det här är ett ljusblått, lätt lavendeltonat, periwinkle-färgat fantastiskt nagellack. Jag har som sagt aldrig prövat Essies lack innan, men jag måste säga att jag blev lite blown away. Borsten är bred och har en rundad form som gör den superlätt att måla med (har dock hört att det finns en salongsversion av deras nagellack med en tunnare borste?), jag fann det inte ens nödvändigt att städa nagelbanden med remover efter målningen! Nagellacket i sig är också riktigt bra, täcker helt på två lager, och är tunt men inte rinnigt. Perfekt formula. Om alla Essies lack håller så här hög standard måste jag nog köpa fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0