H&M Miss Stone Heart

Det första lacket att testas från förra helgens inköp fick bli Miss Stone Heart från H&M, och det är verkligen en snygg färg!

Här kommer första bilderna tagna i direkt solljus:





Vanligt dagsljus:







Någon färg som den här har jag verkligen inte sedan tidigare. Den är i grunden grå, med lite lila toner i sig, så i vissa ljus ser den bara lila ut. Sjukt snygg och bra täckning. Jag har två lager, men det var faktiskt hyfsat täckande efter bara ett lager också. Var på ett par ställen bara som det lyste igenom lite, så bestämde mig för att köra två lager på alla naglarna ändå, för enkelhetens skull. Lacket är ganska tjockt, så man kan inte hålla på och pensla om och om igen på samma ställe för då blir det bara kletigt. Det flyter ut fint dock, trots den tjocka konsistensen. Bara stora plustecken från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0