Flower Stone

Först fick jag helt och hållet idétorka på exakt vad jag skulle göra för design med Miss Stone Heart. Surfade runt lite bland olika bloggar och letade inspiration en stund, sen fick jag fram en design som blev riktigt snygg:



Först svampade jag på lite rosa holo-lack från Nfu Oh, nr 64.





Och sen på med lite blomblad, och blommor:









Först målade jag bara konturerna i vinrött, med Red Wine från Kiss. Sedan fyllde jag i konturerna en gång till med vitt från So Easy Stripe. Målade bara blad på de flesta av naglarna, förutom på vänster pekfinger och höger ringfinger, där hela blomman fick vara med. På de naglarna med bara blad hamnade det lite dekorativa prickar också.. :)

Kommentarer
Postat av: ......

men gud va duktig du verkar va!

2011-11-01 @ 14:46:32
Postat av: Frida

haha tack, men det är inte så svårt som det ser ut :)

2011-11-01 @ 21:07:51
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0