Omorganisering

Jag har känt mig rätt hängig de senaste kvällarna, är nog för att det blir mörkt så tidigt nu. Så ikväll bestämde jag mig för att ta ett tag och sortera om mina nagellack. Har haft de senast inköpta i ett litet skåp nu, eftersom de inte fick plats på nagelhyllorna. Men nu har jag omorganiserat lite, så fick faktiskt in allihopa. Vad tror ni siffran är nu? 354 har jag landat på. Undra hur lång tid det tar för mig att komma upp i 400. Försöker dock hålla igen på nagellacksköpandet nu. Om jag utgår från att varje nagellack jag har kostade 30kr (tror det är en ganska rimlig genomsnittskostnad, eftersom jag har så blandat med budgetlack, och nu på senare tid lite dyrare) så betyder det att jag har lagt 10 620kr på nagellack sedan jag började köpa. Det är ju fullkomligt sinnessjukt, om jag får säga så...

Här kommer i alla fall ett par bilder på omorganiseringen:
Första hyllan:



Andra hyllan:



Tredje hyllan:



Som ni ser är de nu så fulla att jag har fått sätta många breda lack med sidan utåt för att få plats med alla.


Kommentarer
Postat av: lisa

Hur många nagellack har du?

Bild super glad om du skulle kunna svara via epost?!

2011-11-05 @ 15:30:58
Postat av: Mikaela

Var är hyllorna köpta någonstans? :)

Svar: De är inte inköpta någonstans, utan det är min pappa som har byggt dem :) Däremot så vet jag att man kan köpa liknande i plast på t.ex. amazon.com och ebay, om man söker på "nail polish rack". Fast de är ganska dyra :P
Honmednaglarna

2012-10-28 @ 11:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0