Orly Polo Princess

Idag har jag Orlys Polo Princess att visa er. Det är en sån där riktigt rosa färg, bilderna är inte riktigt hundra, för den är inte riktigt så ljusrosa som på blixtbilderna, och lite klarare än på lampbilden. Det är så svårt att ta bra swatcher nu, jag brukar gå ut på balkongen och fota, men det hjälper ju inte när det bara är bra ljus kl 10-15...







Jag är inte så mycket för "tjejfärger" egentligen, och designen som sen hamnade ovanpå den här är så tjejig så jag nästan spyr. Hähä. Inte riktigt kanske, men den får nog inte hänga med alltför länge, det blev lite overload av tjejighet nu, trodde jag ville ha det, men inte riktigt så mycket, upptäckte jag sen.

Lacket är hyfsat lättarbetat, men jag gillar inte Orlys smala pensel. Det känns som att det är svårt att få upp tillräckligt mycket lack på penseln för att man ska kunna täcka hela nageln utan att behöva måla flera gånger. Jag har visserligen sällsynt stor yta på mina naglar, så med just detta lack är det nog lättast att ta en halva av nageln i taget. Det jämnar ut sig ganska bra i slutändan ändå. Bra täckning i alla fall, två lager räckte.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan man inte få se dina naglar utan lack nån gång? :3

2011-11-22 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0