Viva la Diva #19

Äntligen har jag tid att sätta mig med bloggen igen. Efter tentan igår höll jag på att kollapsa av trötthet. Slöade hela dagen, och efter storhandling på kvällen var jag så trött att jag inte ens orkade äta kvällsmat. Gav slutligen upp strax efter 10, sen sov jag till 9 i morse. Välbehövligt. Tycker ändå inte att jag sovit så farligt dåligt denna veckan innan, men det är väl för att man inte är van, och det är så mörkt hela dagarna nu.

Nu kommer i alla fall den utlovade swatchen och sen också bilder på mina fina julstjärnor. :)









Detta är alltså nr 19 från Viva la Diva, som var det första nagellacksmärket som jag började samla på, eftersom de hade så många härliga färger och inte var alltför dyra. Vill minnas att de kostade 45kr för några år sen, tror de kostar 50 nu.

Den här är i alla fall en ljust beige, krämfärgad nyans. Det krävs minst 3 lager för opacitet, vill minnas att jag har fyra på bilden. Annars är det inte så mycket att säga om detta lack. Jag gillar det, det skimrar fint, och är lätt att arbeta med. Lite bättre täckning så hade det varit en favorit. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg färg!

2011-12-01 @ 15:24:05
URL: http://Emma-ls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0