Visningsdesigner 70, 71, 72

Jag var visst alldeles för trött idag också. Ingenting vettigt har jag fått gjort. Eller. Nu ljuger jag ju faktiskt. Lagade boeuf bourgignon till kvällsmat, det var nice. Har målat naglarna ikväll med, men swatchen kommer nog inte förrän imorgon. Har heller ännu inte bestämt mig exakt för vad jag ska måla för motiv, så det får bli en överraskning. Har bestämt mig för att åka hem till mor och far imorgon också, bara en snabbis, för att gå på julmarknad, eftersom jag missar alla här nere (och en jul utan julmarknad går ju inte). Här kommer i alla fall lite fler visningsdesigner.



Nu är det dock så illa att det faktiskt bara är nr 72 som är helt ny, nr 71 har ni redan sett på naglarna i Rainbow Baby, och nr 70 är en variant på den.

Nr 72 är jag dock väldigt nöjd med, så här kommer en beskrivning på den. :) Väldigt lätt att göra faktiskt, bara lite streck och prickar. :)
Den gröntonade basfärgen är Isadoras 704 Jaded. Jag har använt vitt och svart från Rio för att göra blomman och strecken och prickarna ovanför, och sedan fyllt i bladen med silverglitter från Nail Star. Prova. Det krävs förstås en smal pensel och viss stadighet på handen, men övning ger färdighet. Och blommor är som tur är inte perfekta heller... ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga!

2011-12-03 @ 08:44:51
URL: http://Emma-ls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0