Visningsdesigner 82, 83, 84



Nr 82 är en gammal design som jag målade första gången i våras. Här hittar ni den.

Nr 83: var väldigt oplanerad. Jag började med en bas av blåa 75 Bugati Blue från Isadora. Sedan målade jag en vit french-tip med two way från Rio. Sedan kantade jag nageln med täta svarta streck, också från Rio, så att det nästan blev som en päls runt. Var fortfarande inte nöjd då, så la till det vita i mitten också. Tycker slutresultatet blev ganska fräckt faktiskt. :)

Nr 84: Här har vi en juldesign. En frostigt blå bas med nr 92 från Viva la Diva, gröna blad som liknar en blandning mellan mistlar och järnek med min gröna two way-penna från Rio, samt röda bär till det, också med Rio two way. Vita snöflingor, Rio även där. Slutligen la jag lite guldglitter på bladen och snöflingorna. :) Denna är det definitivt bud på att göra på naglarna till jul. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0