Depend #360

Vi kör en swatch av ytterligare ett Depend-lack jag köpte på julrean, röda #360
 
 
 
 
Även här hade jag alltså Anna och Elsa kvar (tror faktiskt jag hade dem kvar sammanlagt över 3 veckor). Färgmässigt matchar de inte så där superbra med rött egentligen, men jag gjorde en nail art till sen som matchade helt okej. :) Detta är i alla fall 2 lager av Depend #360. Inga konstigheter att lacka, men jag fick städa lite runt nagelbanden sen, fast var nog bara jag som var lite slarvig. Men ja, skulle väl säga att detta är ett helt vanligt rött nagellack, inget speciellt med det. Snygg röd färg men jag har nog många likartade i samlingen. :) 
 
ENGLISH:
Another swatch from Depend today! This red creme polish is called #360. This is two coats, no issues with application. It's really quite an ordinary red polish, it's nice but I think I have quite a few similar ones in my collection. Anna and Elsa from the Frozen nail art is still there on this mani, they don't go very well with red, but I made a nail art that matched a bit better later. :) 

Kommentarer
Postat av: Gelic' nail art

Jag gillar rött och blått ihop! :D

Svar: Jo, jag med egentligen, men här tyckte jag av någon anledning att det matchade riktigt dåligt x)
Honmednaglarna

2015-03-17 @ 14:28:37
URL: http://gelicnailart.blogspot.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0