Bloppis/Blogsale

3/8-15 Sänkt priser och lagt till lite nytt.
 
Ja, då var det dags för mig också att försöka bli av med lite lack som bara står och dammar, dupes, felköp och dubletter t.ex. :) Jag har försökt ta bilderna i så bra ljus som möjligt, men jag föreslår ändå att ni googlar swatchbilder så får ni en hum om hur lacket ser ut. Många lack finns swatchade på min egen blogg, men fler bilder från olika bloggar ger en bättre uppfattning, så kör en googling! Jag har satt priser efter hur mycket jag har betalat för lacken, hur mycket använda de är, samt hur svåra de är att få tag på.
 
Vill du köpa någonting från min blogsale skickar du ett mail till mig på [email protected] och talar om vilka lack du vill köpa (inga paxningar i kommentarsfältet alltså!). Fraktkostnad tillkommer, den står du som köpare för. Jag skickar normalt via Posten, men kan också skicka via Schenker om du hellre vill det: men tänk på att det är du som köpare som betalar frakten. Jag kommer att skicka i vadderade kuvert med bubbelplast runt varje lack, ev. i kartong om du köper många lack. Ungefärlig fraktkostnad med Postens gröna kuvert är 35 kr i S-påse för 4-5 lack, och 49 kr i M-påse för 7-8 lack. Jag tar inget ansvar för eventuellt slarv från Postens eller annat fraktbolags sida. Betalning sker via Swish eller överföring till mitt bankkonto.
 
Bor du i Karlskrona/Kalmar finns möjlighet för avhämtning/att mötas upp. 
 
OBS! Inget byte eller öppet köp.
 
Vid frågor går det bra att mejla eller skriva i kommentarsfältet så svarar jag så fort jag kan! 
 
 
China Glaze Gr8, 14 mL. Oanvänt. Holografiskt. Från OMG-kollektionen, VHTF (svår att få tag på, slutsåld).
200 kr. 
 
 
China Glaze TTYL, 14 mL. Oanvänt. Holografisk. Från OMG-kollektionen. VHTF (svår att få tag på, slutsåld).
200 kr. 
 
 
China Glaze TMI, 14 mL. 2 st oanvända. Holografiska. Från OMG-kollektionen. VHTF (svåra att få tag på, slutsålda). 250 kr/st
 
Depend 2027 Raspberry, 5 mL. Använt en gång. 25 kr
Holografiskt. 
 
Essence Walk on the White Side, 8 mL. Använt en gång. 20 kr
 
Depend 6006, 5 mL. Oanvänt. 25 kr
Magnetlack inklusive magnet. 
 
 
Zoya Midori, 15 mL, använt en gång. 70 kr
 
 
Zoya Josie, 15 mL, använt en gång. 70 kr
 
China Glaze Starboard, 14 mL, använt en gång. Behöver en ordentlig omskakning. 35 kr
 
China Glaze Awakening, 14 mL. Använt en gång. Lätt duokromt. 40 kr.
 
 
Nostalgic Lacquer Jem, 15 mL, oanvänt. 45 kr
 
Nostalgic Lacquer The Brain, 15 mL, använt 2 ggr, se fill line. 35 kr
 
Make Up Store Lucia, använt en gång. 40 kr
 
Chick Nail Polish Baby Cakes, 13.3 mL. Oanvänt. 30 kr.
 
Essie Belugaria. 13.5 mL. Strukturlack, oanvänt. 60 kr
 
OPI Rising Star, 15 mL. Använt 1-2 ggr. 35 kr. 
 
Essie The More the Merrier, 13.5 mL. Använt en gång. 45 kr.
 
LCN Picnic in the Park, 8 mL. Använt en gång. 30 kr
 
LCN Kiwi Green, 8 mL. Använt en gång. 30 kr
 
Orly Royal Velvet. 18 mL. Använt en gång. 40 kr
 
Pupa nr 51, 4.5 mL. Oanvänt. 10 kr.
 
Kleancolor Melon Green, 15 mL. Använt en gång. 20 kr.
 
Ciaté Pepperminty, 5 mL, använt en gång. 15 kr. 
 
Ciaté Playdate, 5 mL, använt en gång. 15 kr. 
 
Depend 318, använt en gång. 10 kr. 
 
Sinful Colors Mauve. 15 mL, använt en gång. 20 kr
 
Kleancolor Midnight Seduction. Prövat på en nagel. 20 kr
 
Kicks The Tropics, 10 mL. Oanvänt. Strukturlack. 40 kr
 
Kicks Five Star Resort, 10 mL. Oanvänt. Strukturlack. 40 kr. 
 
Kicks Chopped Lavender, 10 mL. Oanvänt. Strukturlack. 40 kr. 
 
Kicks Majorelle Garden, 10 mL. Oanvänt. Strukturlack. 40 kr. 
 
Kicks Dry Chalk, 10 mL. Oanvänt. Strukturlack. 40 kr. 
 
Kicks Tiffany Stone, 10 mL. Använt en gång. 20 kr.
 
Kicks Rain Drops, 10 mL. Använt en gång. 20 kr
 
H&M Rising Star 15 mL. Använt en gång. 10 kr. 
 
H&M Notoriously Beautiful, 9 mL. Använt en gång. 10 kr.
 
H&M Lemon Tree, 9 mL, använt en gång. 10 kr. 
 
Ciaté Palm Tree, 13.5 mL. Använt en gång. 40 kr.
 
Ciaté Sugar Plum, 5 mL. Använt en gång. 15 kr. 
 
Ciaté Ferris Wheel, 5 mL, använt en gång. 15 kr. 
 
Essence #15 Party On, ev. använt en gång. 5 kr. 
 
Lumene 43 Beach Party. Använt en gång. 10 kr
 
L'Oréal 861, använt en gång. 5 kr. 
 
Lumene 13 Lagoon. Se fill line. 10 kr
 
Sally Hansen Noticeably Stronger, 13 mL. Se fill line. 30 kr.
 
Isadora White Art, 6 mL. Oanvänt. 25 kr.
Graffiti Nail Top, krackeleringslack.
 
Isadora Yellow Crew, 6 mL. Använt två gånger. 20 kr.
Graffiti Nail Top, krackeleringslack.
 
 
Celestial Cosmetics Passion Pop, 12 mL. Använt en gång. 45 kr.
 

Essence 186 Polka Holga, 8 mL. Använt en gång. 20 kr.
 
H&M You Rock My World, 11 mL. Använt en gång. 15 kr. Lätt holografisk.
NYX Girls Wild, 12 mL, använt en gång. 40 kr.
Isadora 74 Magic Green, 6 mL. Oanvänt. 20 kr.
Viva la Diva nr 90, 9 mL, oanvänt. 20 kr.
L'oréal 875 Kimono Empire, 5 mL. Oanvänt. 30 kr.
Viva la Diva nr 63, 9 mL, oanvänt. 20 kr.
 
China Glaze Tart-y for the Party, 14 mL. Använt en gång. 40 kr.
Barry M Blueberry, 10 mL. Använt en gång. 30 kr.
Kleancolor Charcoal, 15 mL. Oanvänt. 25 kr
 
Tomma nagellacksflaskor, totalt 11 stycken (förutom de på bilden finns det också en tom flaska från A-England). 50 kr för alla eller 5 kr/st. Seche Vite-flaskan såld.

Kommentarer
Postat av: carina

Skämtar du ,du är dyrare på dina begagnade lack än vad affärerna tar för nya.

Svar: Carina, jag har som sagt satt priserna efter hur mycket jag själv betalat för dem, och hur svåra de är att få tag på. Några överpriser tar jag inte (sen kan jag förstå om man reagerar på de dyra China Glaze-lacken, men det var vad jag själv betalade för dem och vad man får betala för dem på ebay - de är som sagt eftertraktade). Däremot påstår jag dock inte att det är några vrakpriser heller. Men jag måste fråga, i vilka affärer handlar du där du hittar nya billigare än så här? Där vill jag också handla! :)
Honmednaglarna

2015-05-01 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0