Pipe Dream Polish Light of Day

Idag var det första dagen i Kalmar med alla nya klasskamrater. Ett rejält gäng distansstudenter också, så vi var en hel hög! Jag var duktigt trött när jag kom hem, och det lär nog fortsätta resten av veckan eftersom vi börjar kl 8 både imorgon och på torsdag. För mig som pendlande student innebär det att jag måste stiga upp något i stil med 5 på morgonen, och kommer hem först vid 6-7 på kvällen. Nästa vecka blir det lite lugnare dock! :) 
 
Idag tänkte jag visa ännu ett lack från härliga Pipe Dream Polish! Light of Day är ett roligt neongult lack!
 
 
 
 
 
 
 
Så klart lyser detta lacket ännu mer än vad det ser ut att göra på bilderna, men vi vet ju alla hur bra kameror hanterar galna neonlack. Detta är hela 4 lager plus överlack. Det är lättmålat men blir lite strimmigt, och efter fyra lager är det fortfarande inte helt täckande på egen hand. Med överlacket på jämnar resultatet till sig, så rekommenderar definitivt överlack. Trots att det är lite skirt gillar jag det verkligen, men det är ju svårt att inte gilla neoner! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0