Vine

Måndag! Hade tänkt ägna hela dagen åt att plugga idag, men har inte blivit så värst mycket av den varan. Har varit sjukt slö, men släpade mig åtminstone iväg till ett träningspass i eftermiddags, så nu är jag ännu tröttare, men har åtminstone en anledning att vara det! ^^
 
Tänkte visa nail art idag, den nail art jag målade på Cardinal de Richelieu. Tyvärr riktigt dåliga bilder på denna design, så jag gör dem lite mindre så ser man inte riktigt hur ofokuserade de är. ;) 
 
 
 
Förutom Cardinal de Richelieu har jag använt China Glaze Fancy Pants, och Tart-y for the Party

Kommentarer
Postat av: My Nail Polish Online

Oh, det ser jättesnyggt ut! <3

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2014-10-06 @ 19:15:44
URL: http://www.mynailpolishonline.com/
Postat av: Helena

Så himla fint!

Svar: Tack! :):)
Honmednaglarna

2014-10-13 @ 15:30:33
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0